معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: یکی از اولویت های مهم سپاه دیدار با خانواده های شهدا است
کد خبر: ۹۱۹۸۵۲۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه علی خالقیان معاون اجرایی سپاه استان سمنان در دیدار با مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخه گفت: یکی از خصوصیات فرماندهان و مسئولین مردمی و خاکی بودن است که باید شما نیز برای کسب موفقیت و پیشروی در اهداف خود و سازمان این را سرلوحه خود قراردهید.
وی افزود: از اولویت‌های مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و سرکشی از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است. همچنین تعامل با پیشکسوتان و رزمندگان شهرستان جهت استفاده از تجربیات و گرفتن راهکار و مشورت با آنان بسیار مهم و اساسی است تا بتوان اهداف سپاه را به نتیجه رساند و مایه دلگرمی و پشتوانه نیرو‌های جوان سپاه باشند.
خالقیان با اشاره به مفاسد و جرائم مالی در سطح کشور اذعان داشت: متأسفانه به دلیل نبود نظارت‌ها و ایجاد باند و باند بازی در سطح کشور بسیاری از افراد بخصوص مسئولین دچار انحراف و خطا در مسائل مالی شده اند؛ که بایستی در این مورد در سپاه بسیار هوشیار باشیم تا نیرو‌های پاک و مخلص سپاه در این باتلاق خطرناک گرفتار نشوند و همه این‌ها هوشیاری فرماندهان و مسئولین نظارتی را می‌طلبد.
در پایان مرتضی عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه ضمن تقدیر و تشکر از معاون اجرایی سپاه استان گفت: همه ما نیازمند راهنمایی و تلنگر در حیطه مسئولیت خود هستیم و برای هرچه بهتر انجام دادن مسئولیت‌های محوله تلاش خود را می‌کنیم ان شاءالله که با کمک و راهنمایی شما و مسئولین بالادستی تا زمانی که این سکان در دستان ما قرار دارد آن را به سرمنزل مقصود برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها