خبرهای داغ:
مدیرکل تعزيرات حكومتي همدان از کشف بیش از 4.5 تن برنج تقلبی از یک فروشگاه توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۸۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

کشف بیش از 4.5 تن برنج تقلبی از یک فروشگاه در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فروشنده‌ای که برنج خارجی نامرغوب را در کیسه‌های برنج ایرانی ریخته و به چندین برابر قیمت می‌فروخت توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شد .

وی افزود: درادامه اجرای گشت‌های مشترک، حسب گزارشات رسیده فردی با اجاره یک باب مغازه بی‌نام ونشان در یکی از خیابان‌های فرعی همدان برنج‌های نامرغوب خارجی را با برنج ایرانی مخلوط و در ب کیسه‌های چاپ شده از قبل را به صورت ماهرانه با ماشین دوخت دستی مخصوص دوخته و روانه بازار می‌کرد.

مدیرکل تعزيرات حكومتي همدان ابراز داشت: به دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی حاضر در محل مقدار بیش از 4.5 تن برنج، بیش از یک هزار عدد گونی خالی برنج با مارک‌های مختلف و یک دستگاه ماشین دوخت دستی ضبط و برای تعین تکلیف قطعی متهم به تعزیرات حکومتی احضار شد.

وی در پایان ضمن تشکر از واحدهای متعهد و با تاکید مجدد بر رعایت قانون عنوان کرد: از مردم شریف تقاضا داریم هر گونه تخلف را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه 124 سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات