خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: شورای نگهبان و هیئت اجرائی در تائید صلاحیت داوطلبان با هیچ احدالناسی تعارف نکنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۹۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به آغاز روند بررسی تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم، اظهار کرد: شورای نگهبان و هیئت اجرائی در تائید صلاحیت داوطلبان با هیچ احدالناسی تعارف نکنند.

 وی افزود: این عزیزان باید بدانند که در محضر خداوند متعال و در مقابل امام و شهدا مسئول هستند و باید مواظب باشند کسانی که صلاحیت وکالت این ملت انقلابی را ندارند، نباید تائید شوند. عدم تائید برای نمایندگی به معنای نداشتن صلاحیت کلی نیست بلکه ممکن است فقط برای این امر دارای شرایط لازم نبوده و چه بسا در مناصب دیگر قادر به مدیریت‌های کلان باشند.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به مسأله مالکیت زمین‌های این شهر، عنوان کرد: متأسفانه شاهد تضییع حقوق عامه هستیم. از دستگاه قضایی بندر ماهشهر خواهانیم که در مسئله حقوق عامه در این شهرستان و به ویژه شهر چمران ورود کنند. این امر هم مطالبه مردم و هم مطالبه ریاست انقلابی و شجاع قوه قضائیه است.

عبادی همچنین به مشکلات مسکن مهر شهر چمران اشاره کرد و گفت: از مسئولان بنیاد مسکن و شورای مسکن شهرستان خواهشانه تقاضا داریم به مشکل مسکن مهر شهر چمران رسیدگی کنند. عده  زیادی با فروختن سرمایه‌های زندگی خود به مسکن مهر امید بستند اما هنوز به حق خود نرسیده‌اند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به وضعیت جسمانی رهبر شیعیان نیجریه، اظهار کرد:  شیخ زکزاکی مردی عالم، مخلص، انقلابی و شجاع است که مورد ظلم واقع شده و می‌طلبد برای مداوای ایشان همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی هم‌صدا شوند.

امام جمعه شهر چمران در پایان با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه متذکر شد: اگر حوزه و دانشگاه با هم وحدت کنند بسیاری از مشکلات ساختاری کشور قابل حل است. امیدواریم شاهد وحدت واقعی میان حوزه و دانشگاه بر سر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها