مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی شهید حججی طلاب خواهر حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۱۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم اختتامیه اردو‌های جهادی شهید حججی طلاب خواهر حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در حوزه علمیه امام صادق (ع) خواهران شاهرود با حضور مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان و سپاه ناحیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در سالن اجتماعات این حوزه علمیه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان به سخنرانی در باب بسیج و بسیجی و رسالت طلاب و روحانیون در زمان حاضر پرداخت. در این مراسم که همراه با پخش کلیپ از فعالیت‌های جهادی، ارائه گزارشی ازعملکرد دوره‌ها اجرا گردید با اهدا لوح تقدیر و هدیه از مربیان و برگزار کنندگان این اردو‌ها که ۳۴ نفر بودند تجلیل شد.
در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه تولیدات هنرجویان در اردوی جهادی شهید حججی با هدف اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی برپا شد که مورد بازدید مسئولین شرکت کننده قرار گرفت که به مدت یک هفته این نمایشگاه بر پا شد.
لازم به ذکر است اردو‌های جهادی گروه شهید حججی بسیج طلاب خواهران شاهرود در محلات اسلامی شاهرود در طول تابستان در عرصه‌های مختلف برپا گردید.
 
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها