خبرهای داغ:
خانپور گفت: در مطالعات تدوین شرح خدمات رصدخانه شهرک صنعتی كاسپين با توجه به نیاز ها، نقاط قوت و ضعف، ساختار و وظایف سازمانی مورد ارزیابی، این رصدخانه ساخته خواهد شد
کد خبر: ۹۱۹۸۸۱۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حميدرضا خانپور، در حاشيه مراسم اختتاميه گرامي داشت هفته پژوهش و فناوري با اعلام اين مطلب اظهار کرد: طرح هاي پژوهشی با عناوين شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مشارکت سرمایه گذاران، تحلیل و آنالیز ۱۹۶ واحد صنعتی و توليدي مستقر در شهرک صنعتی کاسپین از نظر میزان مصرف انرژی؛ هزینه های انرژی؛ وضعیت بهره وری، فعالیت و رکود تولید، ظرفیت ها و پتانسیل ها، شیفت های کاری با همكاری معاونت پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمينی قزوين انجام شده است.

وي میزان اشتغال پایدار، تاثیرات مثبت و منفی تحریم، آیتم های هدر رفت انرژی، طول عمر شهرک صنعتی، ضریب نفوذ فناوری و غیره را از عمده ترين فرصت ها و تهديد هاي طرحهاي پژوهشي در شهركها و نواحي صنعتي عنوان كرد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان همچنين در خصوص طرح هاي پژوهشي كاربردي در حوزه صنايع كوچک افزود: حمايت از خوشه هاي صنعتي از قبيل خوشه هاي انگور و كشمش، خوشه بسته بندي و شيريني سنتي و با هدف توسعه خوشه ها و استفاده از مشاوران - اساتيد در راستاي رفع مشکلات وارائه راهکارهای مناسب در این بخش از مجموعه فعاليتهاي طرح هاي پژوهشي كاربردي مي باشد.

خانپور تصريح كرد: در سال گذشته مبلغ يك ميليارد ريال و در سال جاری يك ميليارد و 200 ميليون ريال در راستاي حمايت از طرحهاي پژوهشي، فناوري و بهره وري بودجه اختصاص داده شد.

قابل ذكر است در مراسم آئین تجلیلی از پژوهشگران و دستگاه های برتر برگزیده پژوهشی استان از حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر و برگزیده جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری استان قزوین تجليل شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها