مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مسجد جامع بندرعباس محل برگزاری کنگره ملی هزار و۵۰۰ شهید استان هرمزگان آخرین اقدامات و برنامه‌های خود را تشریح کردند.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۱۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این کنگره یکم تا پنجم دی امسال با حضور همه خانواده شهدای استان در این محل برگزار می‌شود.
سردار اباذر سالاری افزود: در روز‌های اجرای این کنگره اجلاس شهدای زن استان، شهدای دانش آموز و شهدای طلاب و روحانیون برگزار می‌شود.
وی گفت: روز پنجم برگزاری این کنگره بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله استانداران و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و مسئولان لشکری و کشوری حضور داشته باشند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان افزود: همزمان با برگزاری این کنگره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در طبقه فوقانی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.
سردار اباذر سالاری گفت: بیش از پنج هزار متر فضا برای نمایشگاه فرهنگی در نظر گرفته شده است و این نمایشگاه در ضلع جنوبی مسجد جامع ۱۰ روز پیش از برگزاری کنگره ملی دایر می‌شود.
وی افزود: به مناسبت برگزاری این کنگره مراسم ازدواج هزار و۵۰۰ زوج هرمزگانی و تهیه جهزیه آنان بیست و هشتم آذر در بندرعباس برگزار می‌شود.
استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: امنیت، آرامش، سعادت، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدای بزرگوار است.
فریدون همتی افزود: از طریق برگزاری این کنگره اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با راه و اهداف شهدای بزرگوار هرچه بیشتر آشنا می‌شوند.
 
 
 
ارسال نظرات