خبرهای داغ:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توزیع هرگونه کیک های آلوده به قرص مشکوک در استان را تکذیب کرد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مشاهده قرص های مشکوک و آلوده در کیک‌های توزیع شده در استان وجود ندارد و کاملاً تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۳۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توزیع هرگونه کیک های آلوده به قرص مشکوک در استان را تکذیب کرد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مشاهده قرص های مشکوک و آلوده در کیک‌های توزیع شده در استان وجود ندارد و کاملاً تکذیب می‌شود.

منوچهر حبیبی افزود : متأسفانه انتشار تصاویر کیک‌های حاوی قرص در سطح کشور سبب بروز نگرانی در بین خانواده‌ها شده که علاوه بر درخواست از مردم برای جلوگیری از انتشار شایعه در فضای مجازی، تاکید می کنیم تاکنون هیچ موردی از این کیک ها در استان قزوین مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت : به دستگاه های نظارتی بویژه بازرسی و بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تاکید شده نظارت ها و بازرسی ها را بیشتر کنند تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند .

معاون استاندار قزوین به مردم توصیه کرد به هیچ وجه نگران نباشند ، ضمن اینکه هوشیار بوده و نسبت به موارد بهداشتی و کنترلی کودکان و خردسالان حساس باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها