خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان بجنورد:
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان بجنورد گفت: ۵۴ پروژه این قرارگاه امروز با حضور مسئولان استانی بااعتباری بالغ‌بر ۲۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۴۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

محسن پولادی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار بسیج در بجنورد با اشاره به برگزاری آیین کلنگ زنی پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در مناطق محروم این استان، گفت: مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در شهرستان‌های مانه و سملقان، راز و جرگلان و بجنورد امروز برگزار شد.

وی افزود: پروژه‌های کلنگ زنی شده در دهستان شیرین سو شهرستان مانه و سملقان، دهستان حصارچه و راستقان شهرستان راز و جرگلان و دهستان گیفان شهرستان بجنورد قرار دارد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان بجنورد این پروژه‌ها را ۵۴ مورد عنوان کرد و ادامه داد: ازجمله پروژه‌های کلنگ زنی شده در روز جاری ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای قلعه جق بزرگ شهرستان بجنورد بود که ازجمله تعهدات سفر چند ماه گذشته سردار سلامی به خراسان شمالی بااعتبار ۵ میلیارد ریال است.

وی مجموع اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی شده امروز را بالغ‌بر ۲۴ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی بر این است تا بخش زیادی از این پروژه‌ها را در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان امسال به بهره‌برداری برساند.

گفتنی است قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی تاکنون ۸۶ پروژه در مناطق محروم را به سرانجام رسانده است و این پروژه‌ها نیز برای کاهش محرومیت در شهرستان‌های خراسان شمالی اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها