خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو پایه های مشروعیت نظام را مستحکم تر می کند تا با انتخاب اصلح سرنوشت چهار ساله قوه مقننه را به اهل خود بسپارند.
کد خبر: ۹۱۹۸۸۸۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز، افزود: باید مردم بخاطر سرنوشت و آینده کشور نخست حضوری حداکثری داشته باشند تا بدین سبب پایه های مشروعیت انقلاب اسلامی مستحکم تر شود دوم اینکه با انتخاب اصلح و برجسته ترین افراد سرنوشت چهار ساله قوه مقننه را به اهل خود بسپارند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید مجلسی از مردم برای مردم باشد یعنی مردم ما با انتخاب آگاهانه خود  انقلابی ترین، شاخص ترین و شایسته ترین را از میان کاندیداها برگزیده و به مجلس راهی کنند و در این صورت است که مجلسی پویا و در راس امور خواهیم داشت و اگر نهادی یا قوه ای خطایی هم رخ بدهد با قانون گذاری به موقع به کمک مردم و اهداف انقلاب اسلامی بیایند.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد: مردم حقیقتا در این انتخابات رسالت سنگینی برعهده دارند تا نمایندگانی داشته باشند که وکیل آن ها باشد نه اینکه  وکیل حزب یا جناحی باشند.

ارسال نظرات