استاندار اردبیل خواستار تسریع فرایند احداث سالن نمایش در اردبیل شد و گفت: لازم است تمامی مراحل بر اساس نظرات تخصصی و کارشناسی هنرمندان اقدام شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۰۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، شامگاه امروز جلسه پیگیری روند طراحی و احداث سالن مجهز روباز نمایش میدانی اردبیل جنب باغ موزه دفاع مقدس و مجتمع فرهنگی تفریحی شورابیل با دعوت اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و با حضور علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مصطفی قهرمانی مسول سازمان بسیج هنرمندان، سید رضی محمودی فخرآبادی مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان و کارگردان سومین نمایش زنده میدانی افلاکیان خاکی و همچنین حامد مستعد حصاری در استانداری اردبیل برگزار شد.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در این جلسه ضمن تشکر از دغدغه استاندار محترم اردبیل در امور فرهنگ و هنر استان بخصوص حضور کامل در اولین شب از اجرای نمایش زنده میدانی  همراه مردم اردبیل، گفت: این حضور و حس مسائل و مشکلات موجود  مردم و هنرمندان باعث شد بلافاصله بعد از نمایش جلسه ای با حضور استاندار محترم، فرماندهی سپاه استان، مدیران حاضر و عوامل هنری نمایش افلاکیان خاکی جهت رفع موانع و مشکلات در راستای استقبال بیشتر مردم و هنرمندان در چادر فرماندهی نمایشگاه دفاع مقدس تشکیل شود.

 

وی به آمادگی همه جانبه سازمان بسیج هنرمندان به نمایندگی از طرف سپاه حضرت عباس(ع) استان و هنرمندان بسیجی در تمامی مراحل طراحی، احداث و تولیت به کارگیری این پروژه اشاره کرد و گفت: با حضور کارشناسان ذی ربط و پیگیری های لازم بلافاصله در مرحله طراحی این امر، زمین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت تا این سالن منحصر به یک فعالیت خاص نباشد و قابلیت استفاده در تمامی فصول را نیز داشته باشد.

 

محمودی به اثرگذاری پیام در قالب هنری و علی الخصوص نمایش  اشاره کرد و گفت: نمایش افلاکیان خاکی تنها با استفاده از پتانسیل بسیج برای نمایشگاه دفاع مقدس طرح ریزی شده بود که با اقبال کم نظیر اقشار مختلف مردم نیز مواجهه شد.

 

استاندار اردبیل نیز در این نشست خواستار تسریع فرایند احداث این سالن نمایش در اردبیل شد و گفت:  لازم است تمامی مراحل بر اساس نظرات تخصصی و کارشناسی هنرمندان اقدام گردد.

 

وی به مراحل تملک زمین و شروع احداث با رعایت اصول حرفه ای و گردشگری اشاره کرد و گفت: لازم است دستگاه های ذی ربط در اسرع وقت نسبت به پیگیری و اقدامات طراحی، تملیک، پیاده سازی اقدام نموده و  در مرحله به کارگیری سازمان بسیج هنرمندان متولی امور خواهد بود.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه استانداری به این امر، خواستار تشکیل جلسه مداوم و مستمر تا حصول نتیجه و گزارش دقیق به ایشان شد.

ارسال نظرات