خبرهای داغ:
فرماندار کاشان ضمن اشاره به مراسم نکوداشت مجاهد مهاجر گفت: "آیت‌الله طباطبایی نژاد" سخنران ویژه مراسم نکوداشت "مجاهد مهاجر" است.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۷۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری از کاشان، علی اکبر مرتضایی شامگاه جمعه در جمع مسئولان شهرستان کاشان ضمن اشاره به برگزاری نکوداشت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: آیت‌الله نمازی در طول عمر خود در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و فرهنگی تلاش‌های گوناگونی انجام دادند و به پاس این تلاش‌ها مقرر شده است مراسم نکوداشتی تحت عنوان "مجاهد مهاجر" برگزار شود.

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: مقرر شده است که کتابخانه مصلی بقیه الاعظم کاشان به نام آیت‌الله عبدالنبی نمازی نامگذاری و با حضور استاندار اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به حضور مهمانان ویژه در این مراسم ابراز داشت: آیت‌الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، سخنران ویژه این مراسم هستند که مقرر شده است در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی از چاپ و رونمایی از تمبر ویژه مراسم نکوداشت "مجاهد مهاجر" خبر داد و گفت: سه کتاب در این مراسم رونمایی می‌شود که شامل خطبه‌های آیت الله نمازی، زندگی‌نامه و سایر موضوعات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها