مصطفی
وزیر سابق اطلاعات در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام :
وزیر سابق اطلاعات گفت: تلاش برای ناکارامد کردن دین در اداره جامعه و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت از جمله اهدافی است که دشمنان دنبال می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۸۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"حیدر مصلحی"، وزیر سابق اطلاعات ،در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام گفت: اندیشمند انگلیسی در راستای وجود تمدن های مختلف در دنیا اینگونه بیان کرده؛  که در تاریخ بشریت مجموعا ۱۵ تمدن وجود دارد که عمدتا به تمدن های فسیلی تبدیل شدند تمدن اسلامی هرگز فسیل نشده است مانند شیری است که زمین گیر شده اگر بهمین حالت بماند که هیچ اگر بیدار شود غرب باید احساس خطر کند.

 مصلحی اظهار کرد: امروز استکبار که رآس ان امریکاست در حال فروپاشی است، ۱۴ میلیون مقاله باعنوان آمریکای در حال فروپاشی وجود دارد که اساتید و هیئت علمی های آمریکا نوشته شده و در همه ابعاد به آن پرداخته شده است در بررسی اولیه مطرح شد که بیش از ۷۰ درصد این مقالات آمده که منبع این فروپاشی ایران اسلامی است.

 وی افزود:در دوران دفاع مقدس اگر عزتی بدست آوردیم انقلاب اسلامی با تمام دنیای استکبار رو برو بود، برای همه کشورهای منطقه تقسیم کار کرده بود که چگونه بر علیه ایران اقدام کنند باهمه هستی خود از صدام دفاع کردند در دوران جنگ عراق عربستان بیش از ۴۰ هزار میلیارد  دلار به صدام کمک کردند.

 وزیر سابق اطلاعات بیان داشت: از مشکلاتی که استکبار برای انقلاب بوجود اورد جنگ، تهاجم فرهنگی، آسیب های اجتماعی است و طراحی که در حدود ۶ سال پیش شروع کرده است بحث نفوذ است.

 وی تصریح کرد:با تجزیه و تحلیل ابعاد داخلی کشور به این نکته رسیدند که با تمرکز بر آسیب های اجتماعی و سرمایه گذاری بر نفوذ به اهداف خود خواهند رسید.

 مصلحی بیان داشت:دو نوع نفوذ داریم نفوذ موردی که سرمایه گذاری روی افراد آن را جاسوس خود می کند با هزینه کردن پول و مسائل جنسی و تمام ابعاد زندگی فرد را تجریه و تحلیل کرده و به کسب نقاط قوت و ضعف فرد می پردازند.

 وزیر سابق اطلاعات افزود:در بحث دانشمندان هسته ای به ترور مشغول شدند که به ضرر آنها تموم شد الان به حوزه بیوتروریسم وارد شدند که به شدت در حال فعالیت هستید.

 وزیر سابق اطلاعات ادامه داد:ترور شخصیتی مثل کاری که با آقای منتظری قائم مقام وقت رهبری انجام دادند که  تیم سید مهدی هاشمی به عنوان عامل سی آی ای آمریکا وارد عمل شدند.

 حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه پروژه نفوذ در جذب مدیران ناکارآمد و ترسوست اظهار داشت: دستگاه نفوذ کاری میکند که مراجع و دانشمندان داخلی و خودی را با خود همراه کنند.

 وی ادامه داد:در نفوذ موردی دشمن در موضوعات مختلف جریان سازی می کند تا مردم نخبگان و مسئولین را در تصمیم گیری ها دچار اشتباه محاسباتی شوند.برای انجام این هدف چندین کار انجام میده ، تهدید و ایجاد ترس، دادن وعده دروغ ،القا یآس و روحیه ما نمی توانیم از اهم آنهاست.

 مصلحی بیان داشت:غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم فقط در بحث درمان سرطان بکار می رود در دولت دهم برای انجام آن با مشکل مواجه شدیم و کل دنیا نتوانست به ما کمک کند  که شهید احمدی روشن با کمک دانشجویان ان را حل کرد.

 وی ادامه داد: از همان شش سال پیش پروژه نفوذ دشمن طراحی شده که خروج آمریکا از برجام، افزایش دلار، نارضایتی عمومی، افزایش تورم در حد ورشکستی کشور، جلوگیری از بازگشت به بحث هسته ای، به چالش انداختن کل نظام از برنامه های اصلی دشمن برای دستیابی به مقاصد خود بهره می برد.

 وزیر سابق اطلاعات گفت: هدف دشمن تبدیل ایران به لیبی است که طی آن مردم  به دوگروه تبدیل و به جان هم افتادند در همین راستا دشمنان درصدد پیاده کردن این حیله و ترفند در داخل ایران اسلامی هستند.

 وی در پایان  اظهار کرد:تلاش برای ناکارامد کردن دین در اداره جامعه، بسترسازی برای پذیرش نسخه های بیرونی، تقویت نخبگان غرب گرا در ایران، تلاش برای منزوی کردن و به حاشیه بردن نیروهای نظام، ایجاد مانع برای صدور انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، تضعیف قدرت ملی و ساختار محکم درونی نظام از جمله اهدافی است که دنبال می کنند.

ارسال نظرات