غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد:

نقش دانشجویان بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

غضنفری گفت: دانشجویان بسیجی باید پیشتاز در مبارزه با بی عدالتی و مفاسد اقتصادی باشند و به افشاگری نقش عناصر غرب زده بپردازند.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

کامران غضنفری محقق و پژوهشگر تاریخ معاصر و نویسنده کتاب راز قطعنامه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: همانگونه که امام خامنه‌ای بارها تاکید کردند دانشجویان بسیجی در بخش عدالت خواهی و مطالبه گری قشر پیشتاز هستند، ئانشویان بسیجی بایدبه عبارتی باید علم عدالت خواهی، مبارزه با بی عدالتی و مطالبه گری از مسئولین را بر دوش بگیرد و حمل کننده این پرچم باشند.


وی در ادامه افزود: دانشجوی بسیجی باید پیشتاز و سردمدار مبارزه با بی عدالتی، مبارزه با رانت خواری و مفاسد اقتصادی و... باشد.


نویسنده کتاب راز قطعنامه به نقش دانشجویان بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد واظهار کرد: دانشجویان بسیجی نقش عمده‌ای در پیشبرد اهداف والای انقلاب و آنچه که امام راحل(ره) بارها بدان اشاره کرده بود داشته و خواهند داشت. امام راحل(ره) فرمودند که اگر عناصر غرب زده یا به عبارتی عناصر لیبرال که وابستگی فکری و سیاسی به غرب دارند، عهده دار مسئولیتی شوند، انقلاب را با انحراف مواجه می‌کنند و از ریل طبیعی خود خارج می‌کنند.


غضنفری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر به علت بیدار نبودن بخشی از نخبگان و خواص و عدم تبیین مسائل برای مردم باعث شد که مردم فریب بخورند و یک جناح لیبرال و غرب زده قدرت اجرایی در کشور را به دست گیرند و این امر سبب گشت تا متاسفانه انحرافات بسیاری را در سمت و سوی کارها، اهداف و آرمان‌ها به وجود آوردند. و لازم به ذکر است که خواهان این می‌باشند که کارهای خودشان را از طریق مذاکره با شیطان بزرگ امریکا پیش ببرند و امریکابه آنان لطف و عنایتی داشته باشد.


وی در پایان سخنانش عنوان کرد: دانشجویان بسیجی در این راستا می‌توانند در عرصه مبارزه با این تفکر و جهت دهی قدم بردارند . و به افشاگری نقش این عناصر غرب زده بپردازند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار