ظهر امروز؛

مدرسه چهار کلاسه مرحوم مهدی صومعی روستای صومعه افتتاح شد

رئیس آموزش و پرورش مهربان در آیین افتتاح این مدرسه، گفت: مدرسه مرحوم مهدی صومعی در زمینی به مساحت ۶۵۲ متر مربع و با زیر بنای ۲۰۵ متر مربع چهار کلاسه که برای احداث آن خیرین مدرسه ساز برداران اسماعیلی ۷۸۰ میلیون تومان هزینه کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۳۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید یعقوب یعقوبی افزود: برای تجهیز این مدرسه اداره کل نوسازی مدارس استان ۹۸ میلیون تومان هزینه کرده است که امروز افتتاح و تقدیم دانش آموزان روستای محروم صومعه شد.

معاون توسعه و نوسازی مدارس استان هم با بیان اینکه در یکسال گذشته برای تجهیز و نوسازی مدارس استان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهارداشت: برای ساخت مدارس نیازمند کمک خیرین مدرسه ساز هستیم .
نجفی گفت: آذربایجان شرقی جزو ۳سه استان برتر کشور خیرین مدرسه ساز است ولی با توجه به نیاز آموزش و پرورش باز حضور و کمک خیرین بسیار لازم است .

امام جمعه مهربان هم گفت: حضور خیرین مدرسه ساز در مناطق محروم موجب شده است که دانش آموزان این مناطق از نعمت فضای آموزشی بهره مند شوند.
حجت الاسلام عین لو افزود: اقدام خیرین در امر مدرسه سازی در این وضعیت اقتصادی بسیاری ستودنی است.
وی اضافه کرد: اقدام خیرین بومی که در مناطق دیگر کشورزندگی می کنند و اقدام به ساخت مدرسه در این منطقه بخصوص روستاهای دور افتاده کرده‌اند، از ارزش معنوی زیادی برخوردار است.
در این آییناز خیرین مدرسه ساز برداران اسماعیلی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار