خبرهای داغ:
در راستای روحیه شادی و نشاط و توانایی جسمی و ایجاد انگیزه به همین منظور مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی بل تفنگ بادی ،با حضور بسیجیان پرشور حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان در سالن تیراندازی اداره ورزش و جوانان هندیجان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۹۹۲۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم بسیج و سپاه برپایی مسابقات ورزشی برای تمامی مقاطع سنی بسیجیان شهرستان هندیجان است که با تلاش حوزه های مقاومت بسیج شهرستان با هماهنگی و برنامه ریزی انجام می گیرند. 
 
وی افزود : نشست ها و جلسات حلقات تربیتی ، اخلاقی و بصیرتی برای بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سهراب محبعلی در هندیجان با دعوت از معاونت تعلیم و تربیت ناحیه با حضور فعال بسیجیان این پایگاه به شایشتگی انجام گرفت و همچنان اینگونه برنامه های با ارزش ادامه خواهد داشت.
 
وی بابیان برگزاری زیارت عاشورا در پایگاه های مقاومت بسیج هندیجان گفت: یکی از کارهای خوب در راستای افزایش معنویات هر فرد بسیجی برگزاری دعای زیارت عاشورا است که با بهترین کیفیت با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان برگزار شد.
 
سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: با دعوت از امام جمعه بزرگوارشهرستان حاج آقا سید حسینی و تلاش و حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر درشهرک باهنر هندیجان جنوبی نشست روشنگری با موضوعات و رویدادهای مختلف روز کشور و مباحث دینی اجرایی شد که از همکاری امام جمعه تقدیر و تشکر می شود. 
 
 
وی با اشاره به آمادگی بسیجیان هندیجان در برنامه های سپاه و بسیج بیان کرد : بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی و دانش آموزی خواهران و برداران و حوزه های مقاومت بسیج و قشرهای مختلف بسیج برای اجرای برنامه ها و مراسمات بسیج و سپاه آمادگی خوبی دارند و تاکنون اینگونه کارها را بابهترین شکل ممکن انجام داده اند که از همه آنها تشکر ویژه می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها