خبرهای داغ:
دادستان ملایر از دستگیری گرداننده کانال ملايركراش خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۲۴۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

گرداننده کانال ملايركراش دستگیر شدسعید احمدی‌فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به دستگیری گرداننده کانال ملايركراش اظهار داشت: کانال تلگرامی ملایر کراش با اقدامات خلاف قانون و شرع خود بنیان خانواده‌ها مورد تزلزل قرار داده و موجب ترویج اشاعه فحشا در سطح شهرستان شده بود.

وی افزود: این امر موجب نگرانی مردم شریف ملایر را فراهم آورده بود که  موضوع به نحو جدی و به محض اطلاع در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی متهم توسط نیروهای اطلاعاتی شهرستان سریع متهم که یک دانشجوی غیر ملایری بود دستگیر و با صدور قرار تامین متناسب روانه زندان شد.

دادستان ملایر تصریح کرد: يكى از كافى‌شاپ‌هاى سطح شهر ملاير نيز به دليل برگزارى جشن تولد مختلط بدون رعايت موازين شرعى پلمب و مالك اين كافى‌شاپ با اخذ قرار روانه زندان شد.

وی ابراز داشت: نظارت مستمر دادسرا و پليس امنيت بر ساير كافى‌شاپ‌هاى سطح شهر ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعايت موازين شرعى با آنها برخورد متناسب صورت می‌گيرد.

احمدی‌فر اظهار داشت: همچنین در راستای وظایف ذاتی دستگاه قضایی و شخص دادستان به عنوان مدعی العموم برخورد با مفسدین اقتصادی و اخلاقی بدون هیچ اغماض و مماشاتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات