سردار تشکری در چهارمین آیین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج:

تجلیل از نخبگان بسیجی،اثربخشی سازمان بسیج را افزایش می دهد

رییس دبیرخانه اشراف ستادکل نیروهای مسلح گفت:مقام معظم رهبری می فرماید جشنواره مالک اشتر تقدیر از منابع انسانی است لذا تجلیل و تکریم منابع انسانی می تواند اثربخشی بسیج در حوزه های برون سازمانی را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج،  سردار تشکری رییس دبیرخانه اشراف ستادکل نیروهای مسلح در چهارمین آیین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج، با اشاره به تلاش فرماندهان در رده های مختلف بسیج گفت: علی رغم تلاش ها نیازمند کار بیشتر در سازمان بسیج هستیم.


وی افزود: قطعا این موفقیت ها ابتدای راه است و مسیر رشد و تعالی در مجموعه پر افتخار بسیج ادامه دارد، حضور در جمع بسیجیان مایه ی خوشحالی است که انشالله باقی الصالحات ما خدمت به بسیجیان باشد.


سردار تشکری تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرماید جشنواره مالک اشتر تقدیر از منابع انسانی است لذا تجلیل و تکریم منابع انسانی می تواند اثربخشی بسیج در حوزه های برون سازمانی را افزایش دهد.


وی عنوان کرد: بسیج در چهل سالگی عمر خود انقلاب را از گردنه های سخت عبور داد و در دوران انقلاب و تمام دشمنی ها نقش بسیج بی بدیل و ارزشمند است.


سردار تشکری گفت: به جهت وجود سرمایه های انسانی در بسیج این ارگان شاخص شده است و به اعتقاد همه بسیج باید در انقلاب پرچم داری کند و نباید این ارزش ها به دست نااهلان بیفتد.ظرفیت های بسیج می تواند اقدامات لازم را در جهت روشنگری داشته باشد تا گفتمان رهبری بر روی زمین نماند.اگر رهبری سخن از آتش به اختیار بودن نیروی های انقلابی دارد بسیج باید در این راه پیشگام باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار