امام جمعه زرندیه مطرح کرد:

تربیت سربازان ولایی، وظیفه اصلی ارکان مساجد است

امام جمعه زرندیه در همایش هم افزایی ارکان مساجد شهرستان زرندیه گفت: یکی از تلاش‌های ارکان مساجد باید این باشد که بتوانند سربازان ولایی و نیرو‌های انقلابی و آماده برای تحقق بخشی به آرمان‌های امام (ره)، رهبری و شهدا تربیت کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۹۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از زرندیه، همایش هم افزایی ارکان مساجد شهرستان زرندیه با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان، اعضای هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با سخنرانی تعدادی از نمایندگان حاضرین در جلسه وامام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در مسجد علی ابن ابی طالب شهر مامونیه‌ی برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیمی در همایش هم افزایی ارکان مساجد شهرستان زرندیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مساجد در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن اظهار داشت: استفاده از فرصت مسجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی و معضلات ناشی از تهدیدات اینترنتی بویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است.

امام جمعه زرندیه با بیان اینکه یکی از تلاش‌های ارکان مساجد باید این باشد که بتوانند سربازان ولایی و نیرو‌های انقلابی و آماده برای تحقق بخشی به آرمان‌های امام (ره)، رهبری و شهدا تربیت کنیم، خاطر نشان کرد: اگر ارکان مساجد با هم هماهنگ نباشند قطعا نتیجه فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و اجتماعی مطلوب نخواهد بود و این هماهنگی با رهبری ائمه جماعات و اثرگذاری آنان شکل خواهد گرفت.

در این مراسم سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه نیز با تاکید بر نقش بسیجیان در رونق هر چه بیشتر مساجد اظهار داشت: ترویج نماز با حضور جوانان یکی از اولویت‌های ماست و امروز باید با شناخت موانع و آسیب شناسی ویژه‌ای، زمینه حضور برادران و خواهران جوان در مساجد را فراهم کنیم.

در پایان این همایش از امامان جماعت و ارکان مساجدی که در شهرستان زرندیه نسبت به مساجد دیگر برنامه‌ها و عملکرد بهتری داشتند با اهدای لوح و جوایز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار