فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست با مدیران و نخبگان رسانه این استان که با محوریت کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر برگزار شد، گفت: پایداری فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۱۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این نشست با اشاره به نقش مهم رسانه در جوامع مختلف، اظهار کرد: رسانه یکی از شمشیرهای برنده و بانفوذ هر جامعه ای است که با اقدامات خود نقش بسزایی در کیفیت و کمیت سازی هر نوع برنامه ای در هر جامعه ای ایفا می کند.

پایداری فرهنگ شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

وی افزود: هر کار بزرگی با هر کیفیتی انجام شود اگر انعکاس آن در رسانه ها به خوبی صورت نگیرد میزان اثربخشی آن برنامه پایین است و در مقابل در عرصه رسانه نیز استعداد، ابزار، ذوق، سلیقه و علاقه افراد نسبت به کاری که می خواهند انجام دهند بسیار مهم است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست گفت: رسانه ها در دنیای امروز نقش زیادی در عرصه فرهنگ و ترویج آن دارند و به همین علت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر امیدآفرینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط رسانه ها تأکیدات فراوانی دارند.
عبدالله نجفی اظهار کرد: برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر یکی از برنامه هایی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود که تشکیل کمیته رسانه های مکتوب و مجازی و تشکیل کارگروه های ویژه در این زمینه توسط بسیج رسانه از جمله اقدامات مهمی است که در این راستا صورت گرفته است.

پایداری فرهنگ شهادت ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم در این نشست گفت: تولید و پخش بیش از 22 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی ویژه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در صدا و سیمای مرکز بوشهر برنامه ریزی شده است که بخش زیادی از آن تاکنون انجام شده است.
این نشست به همت سازمان بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات