دیدار فرمانده سپاه ناحیه با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود+ تصاویر

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۸۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در سخنانی با تبریک انتصاب نادر فخری به سمت فرمانداری شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این یگان در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی و خدمت رسانی پرداخت و بر آمادگی این یگان در همکاری با ادارات در راستای پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی نیز در این نشست با بیان روایتی بر خدمت گذاری مسئولین به مردم تاکید کرد و به بیانات رهبر انقلاب و امام راحل در خصوص خدمت به مردم اشاره کرد.
نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با بیان اینکه بسیج و سپاه بازوان توانمند نظام اسلامی هستند و در طول چهل سال انقلاب به خوبی به وظایف و رسالت خود عمل کرده اند بر توجه به مردم و خدمت رسانی به آن‌ها تاکید کرد و افزود: فلسفه وجودی ما خدمت گذاری خالصانه به مردم که، ولی نعمتان ما هستند می‌باشد و تلاش ما این است در این مسیر بتوانیم شرمنده امام (ره) و شهدا نباشیم.
در این نشست در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار