مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرلنگه:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بندرلنگه گفت: طرح شهید بهنام محمدی مزین به نام این شهید ۱۳ ساله است که زمینه‌ای را برای الگو گیری نوجوانان از این شهید والا مقام در راستای گام دوم انقلاب مهیا کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۹۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ‌هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس شمس ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان طرح شهید بهنام محمدی در گلزار شهدای گمنام بندرلنگه، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی وشهدای گرانقدر این قشر مصداق بارز ایمان، شجاعت، بصیرت دینی وانقلابی در میدان مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اند.

وی افزود: شهید فهمیده‌ها بر تارک تاریخ برای همیشه می‌درخشند و ولایت‌مداری را باید از شهید فهمیده آموخت. آنان که برای دفاع از دین، عزت و شرف خود نارنجک به کمر بسته و جلوی دشمن قد علم کردند و در تاریخ این نظام و انقلاب الگویی برای نسل جدید شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب همه انسان‌ها می‌میرند ولی شهیدان این سرنوشت همگانی را به بهترین وجه سپری کردند، وقتی قرار است این جان برای انسان نماند چه بهتر در راه خدا این رفتن انجام بگیرد.

شمس بیان داشت: شهدای گمنام نزد ما گمنامند ولی نزد خدا وند و اولیای خدای متعال از معروفانند و براستی ایثارگران و خانواده شهدا مدال افتخاری بر سینه تاریخ هستند، شهرستان بندر لنگه ۷ لاله بسیجی دانش‌آموز را تقدیم این نظام و انقلاب نموده که با مطالعه زندگی نامه این شهدای گرانقدر وآشنایی با وصیت نامه شهدا خود را برای میدان‌های بزرگ آماده کنید.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی مزین به نام این شهید نوجوان ۱۳ ساله است که زمینه‌ای را برای مطالعه زندگی نامه این شهید نوجوان توسط دانش‌آموزان فراهم آورده تا با الگو گیری از این شهید والا مقام خود را مهیای گام دوم انقلاب نمایند.

ارسال نظرات