خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناجا:

رای تک تک افراد در سرنوشت کشور تاثیرگذار است

نماینده ولی فقیه در ناجا با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، گفت: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری داشته باشیم و با بصیرت و آگهی نماینده اصلح را انتخاب کنیم چرا که حتی یک رای هم در سرنوشت ملت تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۱۹۹۴۹۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، بویژه نیرو‌های عقیدتی سیاسی این سازمان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری و فرماندهان ناجا در کشور تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و با قوت و قدرت برای تحقق آن اقدام می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی را مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی و نهادی که می‌تواند به جمهوری اسلامی آبرو بدهد می‌دانند.

حجت الاسلام ادیانی، در ادامه سخنان خود گفت: طبق فرمایشات رهبری نیرو‌های مشغول خدمت در نیروی انتظامی به معنای واقعی مجاهدین فی سبیل الله هستند.

وی با اشاره به اتفافات اخیر در کشور که در پی تغییر قیمت بنزین افتاد افزود: نیروی انتظامی در جریان آشوب‌های آبان ماه ۹۸ با صحه صدر برخورد کرد، ولی آشوبگران و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم این را بدانند که نیروی انتظامی با آن‌ها با شدت و قدرت تمام برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، اظهارداشت: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری داشته باشیم و با بصیرت و آگهی نماینده اصلح را انتخاب کنیم چرا که حتی یک رای هم در سرنوشت ملت تاثیر گذار است.

وی در ادامه به خصوصیات نماینده اصلح پرداخت و افزود: نماینده‌ای به درد مردم می‌خورد که خوی اشرافی گری نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها