سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مسائل و مشکلات در مناطق محروم، عشایری و روستایی ۲۴ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان بیله‌سوار مغان به همت بسیج سازندگی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
اجرای ۲۴ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان بیله‌سوار مغان
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ یوسف اختری اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مسائل و مشکلات در مناطق محروم، عشایری و روستایی ۲۴ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان بیله‌سوار مغان به همت بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

وی احداث کارگاه اشتغال‌زایی را از مهم‌ترین طرح‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی و ساخت ۲۴ پروژه و طرح محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان بیله‌سوار مغان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و در سه ماهه آخر امسال شروع و پس از اتمام در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.

اختری با اشاره به سایر پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: ساخت منبع و لوله‌گذاری آب شرب در روستا‌های دوردست و محروم، ساخت و تکمیل خانه محروم، تکمیل مساجد، احداث سیل‌بند، احداث استخر کشاورزی، احداث پل روستایی، احداث کارگاه اشتغال‌زایی در روستا‌ها و احداث آبشخور دام از مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان بیله‌سوار است.
فرمانده

سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار از همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و بیان کرد: امروز با کمک مسئولان شهرستانی با انگیزه انقلابی و با همیاری جهادی خود مردم در تلاش هستیم تا محرومیت‌های شهرستان بیله‌سوار را کاهش دهیم لذا باید به سمت شناسایی نقاط ضعف و محرومان و مناطق محروم رویم.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در سه محور محرومیت‌زدایی، اردو‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد که توانسته است با فعالیت جهادی و به‌ویژه در مناطق محردم کار‌ها و اقدامات بسیار تاثیرگذاری را انجام دهد که گوشه‌ای از مشکلات و مسائل مردم را نیز برطرف کند.
ارسال نظرات