فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: یک میدان خودسازی گروه‌های جهادی و بسیجی است که باید با عضویت در این گروه‌هادر راستای خدمت رسانی به محرومین تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۳۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، شورای جهادی شهرستان نیکشهر با حضور جهادگران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با همت بسیج سازندگی این ناحیه در سالن اجتماعات سپاه نیکشهر برگزار شد.


سرهنگ پاسدار علی اکبر، ولی نژاد، فرمانده ناحیه سپاه نیکشهر در این مراسم گفت: هدف از آفرینش انسان بندگی خداوند و سپس خدمت به خلق خداست.

وی فزود: امروز شما نسل جوان بسیجی باید خودسازی را در خود پرورش دهید، که یک میدان خودسازی گروه‌های جهادی و بسیجی است که باید با عضویت در این گروه‌های جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومین تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار، ولی نژاد ادامه داد: اگر در راه بسیج و گروه‌های جهادی نامه اعمالمان در دست راستمان باشد آن وقت می‌توان گفت: قدم مثبتی برداشته ایم، یک بسیجی که در گروه‌های جهادی عضو شده است باید آتش به اختیار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با تاکید بر این مطلب که جهادگران بسیجی باید به فرمان رهبرانقلاب اقتدا کنند، بیان کرد: امروزه اگر در حوزه استحفاظی و محل زندگی مان افرادی باشند که هنوز از نعمت اولیه سرویس‌های بهداشتی مناسب، یا مدرسه مناسب برخوردار نباشند نمی‌توانیم ادعا کنیم که ما بسیجی هستیم و بی تفاوت از آن عبور کنیم.

این مسئول اظهار داشت: بعضا دیده شده است که در بعضی از مناطق محروم حوزه سرزمینی ما گروه‌های جهادی شهرستانی اقدام به محرومیت زدایی می‌کنند در حالی که جوان بسیجی ما از کنار آنان به سادگی عبور می‌کند.

ولی نژاد بیان کرد: زمانی که در منطقه محل سکونت ما جوانان بسیجی پرشور و فعال دارد باید آستین بالا زد و کمر همت بست و به کسانی که به ما نیاز دارند کمک کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با انتقاد از عملکرد بعضی از فرماندهان و حوزه‌های مقاومت و فرماندهان پایگاه‌های سپاه نیکشهر افزود: امروز متاسفانه نمی‌توانیم ادعا کنیم که توانسته ایم در بحث محرومیت زدایی توسط گروه‌های جهادی قدم مثبت و موثری برداشته ایم، انتظار است با شناسایی افراد نیازمند و فعال فعال نمودن صندوق‌های قرض الحسنه و کمک به اشتغال زایی افراد، بتوانم شاهد شکوفایی و بالندگی در سطح روستا‌ها و بخش‌ها باشیم.
ارسال نظرات