خبرهای داغ:
پرونه گفت: شهرک های صنعتی استان قزوین ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد و قزوین یک استان صنعتی بوده که با شرکت های خارجی زیادی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۱۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در ایران صبح امروز با هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین دیدار و در زمینه های گسترش فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری گفتگو کرد.

وی ضمن تشکر از مهمان نوازی ایرانیان و استان قزوین بیان کرد: با توجه به نزدیکی استان قزوین به پایتخت و موقعیت مناسب جغرافیایی، رابطه کاری بسیار خوبی می تواند بین ایتالیا و ایران به ویژه استان قزوین ایجاد شود.

سفیر ایتالیا در ایران اظهار کرد: به ویژه شهرک های صنعتی استان قزوین ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد و قزوین یک استان صنعتی بوده که با شرکت های خارجی زیادی فعالیت می کنند.

پرونه عنوان کرد: ماه گذشته در تهران افتتاحیه یکی از شرکت های تولیدی استان قزوین بود که در این مراسم با استان قزوین آشنا شدم و همین امر موجب شد بازدید از استان و شهرک های صنعتی داشته باشیم. در حوزه همکاری، مراودات خوبی بین ایران و ایتالیا همیشه وجود داشته و ما قصد گسترش این فعالیت ها را داریم.

وی افزود: این فعالیت ها فقط در بخش اقتصادی نبوده بلکه در بخش های فرهنگی و گردشکری نیز می تواند، افزایش داشته باشد. چرا که مردم ایران در دنیا، مردمی صمیمی و مهمان نواز شناخته شد اند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها