جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:

شناخت رسانه ها از لایه های فرهنگی، بسیار ضروری و مهم است

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری بر فرهنگ اجتماعی دارند و با قدرتی که دارند می‌توانند ضعف ها را به قوت تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۲۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

سردار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: خبرنگاری رشد آگاهی‌های اجتماعی است و در بحث رسانه و فرهنگ باید تاثیرات شگرف رسانه بر تاثیرات فرهنگی را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم که برای این کار نیاز است لایه‌های چندگانه فرهنگ را بشناسیم.
وی افزود: شناخت رسانه‌ها از لایه‌های این فرهنگ بسیار مهم و ضروری است که لایه‌های فرهنگی در شش عرصه تقسیم بندی می‌شود که با توجه به اهمیتی که در جامعه دارد مورد تاکید میباشد.
سردار ناظری ادامه داد: تاثیر رسانه به فرهنگ در شش لایه باور‌ها، ارزش‌ها و هنجار‌ها، نماد‌ها و اسطوره‌ها، آیین‌ها، فناوری‌ها و مهارت‌ها، و نوآوری‌ها می‌باشد.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:کار رسانه‌ها تأثیر بسزایی دارد که از آن به عنوان جهان رسانه‌ای باید نام برد این نقش و قدرت رسانه است که خبرنگاران با استفاده از قلم خود جهنم را به بهشت تبدیل می‌کند.
این مسئول در پایان تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی بر فرهنگ جامعه دارند و با قدرتی که دارند می‌توانند نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنند و زشتی‌ها را به زیبایی‌ها مبدل نمایند.
ارسال نظرات