کارشناس مسائل سیاسی در پایگاه ریحانه النبی جونقان:
امریکایی ها معترفند که قدرت نرم و تفکر انقلابی ایران بسیار خطرناک تر و ترسناک تر از قدرت سخت و سلاح های ایران است پس باید تفکر انقلاب را بشناسیم و معرفی کنیم
کد خبر: ۹۱۹۹۶۶۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان نشست بصیرتی سیاسی همراه با قرائت دعا در پایگاه ریحانه النبی شهر جونقان برگزار شد. کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان خواهر پایگاه ریحانه النبی جونقان گفت:  سال گذشته، اندیشکده‌ی آمریکایی بروکینگز، طرحی برای چگونگی مقابله‌ی دولت ترامپ با نفوذ منطقه‌ای ایران ارائه داد که در بخشی از آن چنین آمده بود: "هیچ حکومتی طی دوران معاصر به اندازه‌ی ایران نتوانسته به ما در خاورمیانه ضربه بزند...  اوباما و هم ترامپ در پی شکاندن شاخ ایران در عراق و سوریه هستند. اکنون، ایران از خلاء امنیتی منطقه نهایت بهره را می‌برد... ائتلاف سعودی نیز اکنون در مرداب گیر کرده است؛ و این وضعیت، کاملاً به نفع ایران است.

وی گفت: از این حرف باید نتیجه گرفت که ما تا اینجا راه را درست آمده ایم و همچنان باید پشت سر رهبر عزیزمان حرکت کنیم. همانطور که آمریکایی ها اعتراف کرده اند قدرت ایران تنها در قدرت سخت این کشور نیست؛ آن چیزی‌که باعث رشد حضور ایران در منطقه شده است، همان قدرت نرم این کشور است. جمهوری اسلامی در حالی تشکیل شد که تقریباً هیچ متحدی در منطقه نداشت؛ اما ایران توانست با کمترین هزینه‌ای در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و دیگر مناطق منطقه  حضور داشته باشد و با این روند، بدون شک نفوذ ایران طی۱۰ تا ۲۰ سال آینده در منطقه افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی مطالعه و تحلیل کنیم می بینیم که مقام معظم رهبری در پیام‌شان فرموده‌اند که جوانان بزرگ‌ترین ثروت و دارایی انقلاب هستند. این مسئله‌ی مهمی است‌که از نظر معظم له جوانان صرفا افرادی نیستند که بایستی بار آینده را بر دوش آنان قرار داد بلکه ایشان مهم‌ترین موفقیت، "اصلی‌ترین و شیرین‌ترین میوه‌ی انقلاب هستند، لذا باید به این جوانان میدان داد ومسئولان باید به سمت جوان گرایی حرکت کنند. اما مهمترین وظیفه جوان امروز این است که با تقوا و مطالعه ، کسب  علم و بصیرت خود را یک جوان مومن و انقلابی تربیت کند.

ارسال نظرات