دیدار فرمانده سپاه استان سمنان با سازمان بسیج مداحان

کد خبر: ۹۱۹۹۶۹۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تشکر از فعالیت های این سازمان گفت : مداحان همواره به عنوان طلایه دار ترویج فرهنگ کربلا بین مردم هستند.
وی از تاثیر گذاری مداحان در جامعه گفتند و افزود : مداحان در هیئت های خود باید بیشتر به فرهنگ مقاومت و عاشورا توجه کنند و از ایجاد حواشی پرهیز نمایند
سرهنگ دامغانی به اهمیت و ضرورت ارتباط تنگاتنگ مسئول سازمان بسیج مداحان با مداحان و تعزیه خوانان ارزشی در سطح استان سمنان تاکید کرد و گفت : بسیج مداحان باید به عنوان مرجع فکری، علمی و شعری در جامعه مداحان باشد.
برادر پاسدار مهدی سعدی مسئول بسیح مداحان سپاه قائم آل حمد (عج) استان سمنان با اشاره به تاثیر گذاری مداحان اهل بیت (ع) گفت : مداحان نقطه اتصال دل های عاشقان و شیفتگان به اهل بیت(ع) و حضرت حق هستند.
وی ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه استان سمنان در سازمان بسیج مداحان افزود : درسال جاری برنامه های اثر گذاری درسطح استان برگزار گردیده که از جمله آنها آموزش نوگلان حسینی، تشکیل جلسات متعدد مجمع الذاکرین و جلسات تخصصی و توانمند سازی مداحان تاثیرگذار با حضور اساتید برجسته کشوری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار