نشست‌ روشنگری با موضوع تبیین چرایی مرگ بر آمریکا و فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۵۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

  به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سید محمود موسوی فرمانده سپاه ناحیه اردل در جمع دانش آموزان هنرستان رازی شهرستان اردل گفت: این نشست‌ها و برنامه ها برای روشن‌سازی افکار دانش‌آموزان وتحقیق و تفحس آنها درباره اینکه در40 سال گذشته آمریکا چه جنایت‌هایی به ایران داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل تصریح کرد: دانش‌آموزان با فهمیدن علت  دشمن شیطان بزرگ نسبت به مردم ایران، شعار مرگ بر امریکا را با انگیزه و روحیه بهتری در مناسبت‌های مختلف از جمله راهپیمایی 13 آبان  9 دی ماه و 22بهمن ماه  فریاد می‌ زنند..

وی اظهار کرد: اولین هدف در برنامه های بسیج تبیین گفتمان استکبار ستیزی است تا گذشته استکبار و دلایل آن برای شناخت بهتر جوانان بیان شود،بحث گفتمان مقاومت فعال موضوعی که رهبر معظم انقلاب به آن پرداختند.

سرهنگ موسوی گفت: کشور ما به شما دانش آموزان افتخارو اعتماد دارد وشما باید تلاش کنید تا با کسب علم و دانش دشمنان را شکست دهید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ، در خصوص جوانان گفت: میدان دادن به جوانان و اعتماد به آن ها باعث حرکت  مقتدارانه انقلاب اسلامی در چهل سال دوم می شود.

ارسال نظرات