در دیداربا مدیرکل صداوسیمای استان بیان شد؛

رسانه ملی بر اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی تأثیرگذار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)و مدیر کل صدا و سیمای استان بر بهره گیری از ظرفیت های سپاه و رسانه ملی برای تولید محتوای امید بخش و اثرگذار تأکید کردند.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۶۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در این نشست از برنامه های صداوسیمای استان برای تلاش در روشن نمایی و شفاف سازی واقعیت های جامعه، ترویج افکار و اندیشه های ناب اسلامی، گفتمان ولایت و فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری و هم افزایی با بسیج و سپاه استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر با اشاره به کارشکنی های دشمنان برای سیاه نمایی شرایط امروز جامعه گفت: صدا و سیما با وجود کمبودها و مشکلات، به طرز درست و باورپذیر به انعکاس دستاوردهای نظام و حقایق و اتفاقات کشور می پردازد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:رسانه ملی، یکی از دستگاه های مهم فرهنگی و تأثیرگذار بر رفتار، اندیشه، عقاید و فرهنگ عمومی مردم است.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز جبهه استکبار در برابر جمهوری اسلامی ایران احساس ضعف می‌کنند، آمریکا و اسرائیل هر جایی که نفوذ کردند با شکست مواجه شدند و در جنگ یمن شکست مفتضحانه‌ای خوردند که اگر بازتاب آن دنیا را فراگیرد باید هیمنه آمریکا را در حال افول دید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،افزود: امروز همه ما وارثان خون شهدایی هستیم که مظلومانه جان و مال و آبروی خود را برای حفظ اسلام و اجرای فرامین امامین انقلاب  اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و آگاهانه ایستادند تا عدالت اجتماعی برقرار گردد و دست اجانب از سر نوامیس مسلمانان قطع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد:خون شهدای ما، موجب بیداری ملتها شد و حرکت مردم و جریان انقلاب اسلامی در افغانستان، عراق، پاکستان، لیبی، بحرین، یمن، و ...، ادامه دارد و حکومت های جور لحظه به لحظه به پرتگاه نابودی و ذلت نزدیک می شوند.

در ادامه مدیرکل صداوسیمای استان در این نشست با تشکر از همراهی و تعامل بسیار خوب روابط عمومی و مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با رسانه استانی به اهداف و وظایف مشترک بین دو مجموعه اشاره و خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با همدلی و هم افزایی گام برداریم.

دکتر یوسف افشارنیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:برنامه سازان به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم جبهه رسانه‌ای و فرهنگی در مقابل دشمنان ایران اسلامی هستند.

وی افزود:معاونت های تولید سیما، تولید صداو اطلاعات و اخبار در ترویج فرهنگ بسیج، تولید برنامه تلویزیونی روتین سپاه و پوشش خبری و تولیدی برنامه‌ها مختلف رده های مقاومت بسیج از هیچ کوششی فروگذار نکردند و آمادگی لازم را برای همکاری مضاعف با بسیج و سپاه استان دارند.

ارسال نظرات