جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت:اردوهای جهادی بر اساس تربیت حماسی نسل جدید شکل گرفته و در کنار رفع محرومیت‌ها دانش‌آموزان باید تربیت حماسی شوند.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۶۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور در حاشیه همایش دانش آموزان جهادگر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: براساس بیانات مقام معظم رهبری دانش‌آموزان افسران جنگ نرم هستند و خودشان قابلیت برنامه‌ریزی دارند و باید کار کنند.

وی افزود: درگیر شدن دانش‌آموزان با محرومیت‌هایی که در مناطق مختلف حاکم است از اهداف تشکیل گروههای جهادی است و بنا داریم حس خدمت به مردم و چشیدن محرومیت را به نوجوانان و جوانان نشان دهیم چرا که مقام معظم رهبری نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه ما به دنبال تربیت حماسی هستیم تا افرادی مجاهد و دلاور را تحویل جامعه دهیم، اظهار کرد: اردوهای جهادی برهمین اساس شکل گرفته و در کنار رفع محرومیت‌ها دانش‌آموزان باید تربیت حماسی شوند.

وی اردو جهادی را بستری برای تربیت موثر دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: بزگترین بستر تربیتی برای دانش‌آموزان اردوی جهادی است و از خودگذشتگی و جهاد با نفس در دانش‌آموز پروش می‌یابد.

باستان در پایان خاطر نشان کرد: بی‌شک افق انقلاب اسلامی، افقی وسیع و جهانی است و این جوان انقلابی و مؤمن است که می‌تواند چشم‌انداز بلندنظرانه نظام را محقق کرده و به نقطه نهایی برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات