خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۹۹۸۰۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی طی سخنانی در اجلاسیه سراسری کانون های تخصصی بسیج کشاورزی که در سالن همایش های وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در حال حاضر صحنه جنگ از فاز نظامی به فاز اقتصادی تغییر یافته و لذا در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب، شعارهایی با جهت گیری اقتصاد مقاومتی و رونق تولید برای نام گذاری سال ها برگزیده اند.

وی افزود: واقعیت آن است که دولت با وجود امکانات بسیار به منظور حل مشکلات جامعه به خصوص در زمینه اقتصادی و معیشتی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی مردم است و مشارکت مردم چیزی است که دشمن به شدت مخالف آن است و لذا می خواهد مردم را از این همراهی دلسرد و مأیوس کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه، وزارت معیشت مردم است و هچ وزارتخانه‌ای این چنین با معیشت مردم در ارتباط نیست، گفت: امروزه به لطف الهی کمبودی در تامین اقلام اساسی در کشور وجود ندارد و تامین این اقلام با تولید کشاورزی و هدایت متخصصین وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز بسیج یک جریان جهانی شده است، افزود: بسیج در انقلاب ما تجربه موفقی بوده که کشورهایی همچون سوریه، عراق و لیبی از آن در حال حاضر به شدت بهره می‌برند.

ارسال نظرات