همزمان با هفته پژوهش در سپاه، جشنواره تجلیل از پژوهشگران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۲۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در تشریح فعالیت های پژوهشی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت علم، دانش و پژوهش گفت: با راه اندازی سامانه تجربه نگاری در سپاه، تاکنون 3هزار و 500 تجربه از پاسداران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  با محوریت دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار، مقابله با فتنه های مختلف و ...، در این سامانه ثبت و ضبط شده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: تجربیات ثبت شده در سامانه تجربه نگاری از سوی ارزیابان مورد بررسی قرار می گیرد و تاکنون بسیاری از تجربیات کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام پس از ارزیابی های انجام گرفته، قابل تعمیم به نیروهای مسلح تشخیص داده شده است.

سردار اکبری، تأکید کرد: در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اقدامات بسیار خوبی در زمینه علمی و پژوهشی صورت گرفته است که بهره گیری از عبرت ها و تجارب ارزشمند دفاع مقدس موجب ایجاد بسیاری از این پیشرفت ها شده است.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اگر مأموریتی که به ما سپرده می شود همراه با تجربه های کاربردی باشد، قطعاً درصد موفقیت آمیز بودن مأموریت ها هم بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: علی رغم جهش بسیار خوبی که در تجربه نگاری و کارهای پژوهشی انجام شده است، نیاز است از گنج های پنهان که از ابتدای شکل گیری سپاه تاکنون نهفته مانده است، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: قطعاً یکی از مواردی که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن پرداخته شود، انتقال تجارب ارزشمند سپاه به نسل جدید است.

سردار اکبری در پایان سخنان خود اظهار کرد: همه وظیفه داریم نسبت به وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم، تمام مقدورات و ظرفیت ها را بشناسیم و مراقب باشیم هیچ گاه توسط دشمن غافلگیر نشویم.

گفتنی است: در جشنواره دانشی سپاه استان که به مناسبت  هفته پژوهش به همت معاونت دانش پژوهش سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، از 27 پژوهشگر، اندیشه ورز و محقق برتر و 50 پروژه علمی، پژوهشی برگزیده رده های مختلف سپاه استان چهارمحال و بختیاری  تقدیر شد.

ارسال نظرات