معاونت نیروی انسانی پایور سپاه استان زنجان در گفتگو با «بسیج»:
سرهنگ پاسدار محسن رضایی گفت:سربازان بزرگترین سرمایه، ثروت و آینده سازان کشور هستند و باید با فراگیری مهارت های مختلف در حین خدمت گام بزرگی برای رفع بیکاری، اشتغال و توسعه کشور بردارند.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

سرهنگ پاسدار محسن رضایی در گفتگو با خبرنگاربسیج با اشاره به طرح توانمندسازی سربازان وظیفه اظهار داشت: طرح توانمندسازی سربازان وظیفه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال از طریق توانمندسازی نیروی انسانی و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه توانمندسازی مهارتی سربازان آینده شغلی آنان را تضمین می‌کند افزود: باید ارائه آموزش‌های مهارتی با نیاز سنجی بازار کار صورت گیرد تا خروجی آن منجر به اشتغال پایدار برای سربازان در آینده شود.

 

معاونت نیروی انسانی پایورسپاه انصارالمهدی (عج) خاطرنشان کرد: سربازان سرمایه عظیمی از کشور هستند که در اختیار نظام قرار دارند و باید برای توانمندسازی مهارتی آنان در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغال پس از خدمت سربازی گامی مهم برداشته شود.

 

رضایی هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی سربازان و ارتقای مهارت آنان برای هدایت به اشتغال برشمرد و تصریح کرد : دوران خدمت سربازی بهترین زمان و مکان برای آموزش افراد است.

 

وی با یادآوری اینکه این طرح با همکاری دستگاه های اجرایی نظیر سازمان فنی حرفه ای،جهاد کشاورزی،وزارت ورزش وجوانان ومخابرات اجرا می شود،تصریح کرد:در این طرح سربازان در طول دوران خدمت خود می توانند بمدت 3 روز در هفته (100 ساعت) مهارت های لازم در رشته های تعمیرات موبایل،جوشکاری،تراشکاری،زنبورداری،مسگری،پرورش زیتون و پرورش ماهی را کسب نموده وگواهی معتبر دریافت نمایند.

 

این مسئول پادگان را بستر و فرصتی مناسب برای کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان وظیفه دانست و خاطر نشان کرد: باید در این فرصت با ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت آنها را فراهم شود.

 

معاونت نیروی انسانی پایورسپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه توانمندسازی مهارتی سربازان آینده شغلی آنان را تضمین می‌کند افزود: باید ارائه آموزش‌های مهارتی با نیاز سنجی بازار کار صورت گیرد تا خروجی آن منجر به اشتغال پایدار برای سربازان در آینده شود.

 

ارسال نظرات