خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسلامی وارد کردن خرافات در دین را یکی از توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و گفت: دین بیزاری و دین گریزی یکی از شاخه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۴۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در ادامه تفسیر آیه ۳۶ سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: خداوند در این آیه به گروه دیگری که در مقابل دعوت حق مقاومت و ایستادگی می‌کنند اشاره کرده است.

 
وی با اشاره به اینکه عالم نماهای یهود و مسیح در طول قرن‌ها خرافات و مطالب ضد عقل را به مردم تحمیل کردند، افزود: اگر مطلبی فوق عقل باشد و عقل از درک آن عاجز باشد خرافات نیست.

امام جمعه موقت کاشان گفت: برخی که خود را در لباس عالم دین یهود و مسیحیت معرفی کرده بودند بسیاری از خرافات را به مردم تحمیل کرده بودند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: علمای دین یهود و مسیحیت، دست و پای مردم را به غل و زنجیر خرافه‌ها بسته و از تکامل فکری و آزادی فکری آن‌ها جلوگیری کرده بودند، اما همین که آیات قرآن و دستورات اسلام نازل شد این آیات از چنان معارف بلندی برخوردار بود که با شنیدن آن روح شان پرواز کرد.

وی ادامه داد: مطالبی که بر خلاف عقل است خرافات است و این درحالی است که ما در اسلام چیزی به نام خرافات نداریم و در هیچکدام از ادیان واقعی الهی  که تحریف نشده باشد چیزی با عنوان خرافات وجود ندارد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: آنچه خلاف عقل باشد خرافات است و آن را وارد دین کرده اند تا مردم را از دین فراری بدهند و فراری دادن مردم از دین هم یکی از توطئه‌های دشمنان اسلام است.

وی وارد کردن خرافات در دین را یکی از توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و گفت: یکی از شاخه‌های تهاجم فرهنگی این است که مردم و به ویژه نسل جوان را از دین بیزار و خسته و فراری دهند.

حجت الاسلام اسلامی دور کردن خرافات از دین را یکی از راه‌های کمک به دین دانست و گفت: یکی از توطئه‌های استکبار جهانی برای مقابله با موج اسلام خواهی در دنیا، ایجاد شبهه در دین است.

وی از ایجاد داعش، خرافات و اسلام هراسی به عنوان شبهه در دین اسلام از سوی دشمن نام برد و اضافه کرد: دستورات به ظاهر دینی، اما ضد دینی تحت عنوان داعش، یکی از راه‌های مقابله با اسلام خواهی در جهان از سوی استکبارجهانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها