خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهیده بنت الهدی صدر صورت گفت:

اکران فیلم سینمایی پرواز ممنوع ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان

مسئول روابط عمومی بسج دانشجویی استان قزوین از اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع برای دانش آموزان منطقه کم برخوردار استان قزون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

سید محمود پورعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: این برنامه با حمایت بسیج دانشجویی استان قزون و با همکاری و هماهنگی گروه جهادی شهیده بنت الهدی صدر و همکاری قزوین خرید اجرا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دراین برنامه قرار است برای 400 نفر از دانش آموزان منطقه کم برخوردار استان قزون فیلم سینمایی پروازممنوع به اکران درآید.

 

پورعباس تصریح کرد: در مرحله نخست اکران این فیلم برای 60 دانش آموزان دختر انجام شده است و خواستار این شد که با حمایت خیرین و سایر نهادها فیلم برای سایر دانش آموزان مناطق کم برخوردار نیز اکران شود.

 

مسئول روابط عمومی بسج دانشجویی استان قزوین افزود: با توجه به نقش انکارناپذیر سینما در ارتقای فرهنگ عمومی، تلاش می‌شود تا به واسطه این هنر و پخش فیلم‌های موثر، آداب و روابط صحیح اجتماعی به مخاطبان این پرده نقره‌ای منتقل شود.

 

وی در پایان گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع نشان می‌دهد که استعدادهای بسیار خوبی در نیروهای جوان وجود دارد و نوید‌ دهنده پیشرفت همراه با شتاب در عرصه های هنری است.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار