خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی،
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت شهید مفتح، همایش وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۱۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه و سال در شهادت شهید مفتح، همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و امام جمعه و معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و برخی مسئولین شهرستانی به میزبانی سالن همایش‌های دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
در این همایش شش نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفت کشور در این راستا و وحدت حوزه و دانشگاه مطالبی بیان کردند.
حجج اسلام شریعتمدار تهرانی، جلالی و حسینی و اساتید دانشگاه نوری اسکندری، اشرفی و امامیون در این همایش به ارائه نظرات خود در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب و اهمیت ایمان با علم در پیشرفت همه جانبه کشور پرداختند.
در این مراسم که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و امام جمعه شاهرود به سخنرانی پرداختند به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا عبدلی، بهروز یحیایی، مجید محمدحسینی، صاحبعلی منافی، مهناز نوری، حسین قربانیان، مرتضی خوشوقت علی آبادی، پرستو پورعلی، نسرین صالحی با اهدا لوح تقدیر با حضور مسئولان تجلیل شد.
لازم به ذکر است ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت شهید مفتح به عنوان روز ملی وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها