اجرای طرح تشدید، نظارت بهداشت عمومی، به مناسبت شب یلدا

مدیر کل دامپزشکی کردستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی به مناسبت شب یلدا از ۲۳ آذر ماه ۹۸ در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۸۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان  اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان کردستان در راستای تامین سلامت غذایی شهروندان عزیز در خصوص نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی به مناسبت شب یلدا از تاریخ ۲۳ لغایت ۳۰ آذر ماه سال جاری طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی با بهره گیری از تمامی نیرو‌های کارشناس و خُبره خود در سراسر استان اقدام کرده است.

وی گفت: در این طرح که در دو نوبت و ساعات اداری و غیر اداری و همچنین روز‌های تعطیل انجام می‌گیرد که تعداد ۹۳ اکیپ روز در نوبت صبح و تعداد ۸۸ اکیپ روز در نوبت بعدازظهر از تمامی مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین از کشتارگاه‌ها و مراکز بسته بندی و قطعه بندی استان بازدید به عمل خواهد آمد.


وی افزود: ستاد اداره کل دامپزشکی استان نیز با تعداد ۵ اکیپ عملیاتی متشکل از ۲۵ نفر از کارشناسان ستادی جهت بازدید از وضعیت بهداشت عمومی و کمک به شهرستان‌ها تشکیل شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در پایان از مردم شریف استان درخواست نمود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا موارد مشکوک در رابطه با فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اطلاع رسانی نمایند نا در کوتاه‌ترین زمان بررسی و پیگیری گردد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار