حجت الاسلام منتشلو مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه ضمن برشمردن برکات انقلاب اسلامی گفت:وحدت حوزه و دانشگاه از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۹۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت هفته وحدت حوزه ودانشگاه ضمن برشمردن برکات انقلاب اسلامی گفت:وحدت حوزه ودانشگاه ازبرکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: باید برخی مباحث مطرح در دانشگاه در حوزه‌های علمیه نیز مورد استفاده قرار گیرد و در مقابل برخی مسایل مطرح در حوزه دینی نیز در دانشگاه‌ها مطرح شود.

منتشلو اضافه کرد:ما معتقدیم اسلام دینی است که نیاز‌های بشری را برآورده می‌کند بنابراین محقق شدن این موضوع مستلزم تعامل نزدیک بین حوزه و دانشگاه است.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: ایجاد رابطه بین حوزه و دانشگاه و انتقال تفکرات اسلامی به دانشگاه‌ها از اقدامات و جهاد‌های افرادی امثال شهید مطهری، شهید بهشتی و علامه طباطبایی مثال‌زدنی است.

وی گفت:دانشگاه‌ها باید مراقب باشند و پای استعمار را از دانشگاه‌ها قطع کنند و نیز دانشجویان هم باید مراقبت کنند که چه کسانی دانشگاه‌ها را اداره می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات