خبرهای داغ:
سی و سومین یادواره یکهزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم و گرامیداشت سرداران شهید مقاومت در خانه فرهنگیان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۱۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰


به گزارش فرهنگیان خبرگزاری بسیج از قم، مادر شهیده حسنی سعدی از شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران جزو ارزشمندترین نظام‌های دنیاست که توانسته در مقابل استکبار جهانی بایستد و زنده نگه داشتن یاد شهدا ادامه راه شهادت است.

مادر شهیده حسنی سعدی افزود: از سرداران پرافتخار نیرو‌های مسلح خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌خواهیم مانند سابق با اقتدار و صلابت و شجاعت همیشگی جای حاج قاسم سلیمانی را برای رهبر عزیزمان پر کنند و تسلای ما این است که انتقام سختی که مدنظر فرمایشات رهبر است از آمریکای جنایتکار بگیرید.

وی تصریح کرد: دولت تروریست آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم غاصب صهیونیستی و عناصر داخلی وابسته به این‌ها بدانند که ما تا آخرین قطره خونمان گوش به فرمان رهبری هستیم و با آن‌ها مبارزه خواهیم کرد و اگر در این راه هم به شهادت برسیم که افتخار و دعای همه‌ی ما هست این خون ما است که آن‌ها را خوار و ذلیل و نابود خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود: استان قم ۹۳۰ دانش آموز و ۷۰ فرهنگی شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها