خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان سمنان، بالغ‌بر ۳ هزار بسته ارزاق بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۰۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
بیش از ۳ هزار بسته ارزاق بین نیازمندان استان سمنان توزیع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در حال حاضر امکان برگزاری مراسم و اجتماعات وجود ندارد.
وی افزود: همه‌ساله و با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، بر اساس موقوفات موجود و در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش و همچنین مساعدت‌های خیرین سفره‌های افطاری در بقاع متبرکه گسترانیده می‌شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: متأسفانه به دلایلی که اشاره شد امکان برگزاری مراسم افطاری هم میسر نیست و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در جهت کمک به افراد نیازمندی که در اثر شیوع کرونا ویروس دچار مشکل شده‌اند را دستگیری کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل مربوط به این اقدام، هیئت‌امنای بقاع متبرکه سطح استان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های خیرین و تهیه بسته‌های ارزاق جهت تقسیم بین اقشار آسیب‌دیده اقدام نمودند.
وی ضمن تشکر از سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه فعالیت کردند اظهار کرد: دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه، سپاه پاسداران، هیئت‌امنای بقاع متبرکه و مساجد و همه دستگاه‌هایی که در امر خدمت‌رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا مشغول فعالیت هستند، از ابتدا تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی با محوریت مردم انجام‌شده که جای تقدیر و تشکر دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار