خبرهای داغ:
بهمن عسگری ملی پوش کاراته استان ، این روزها در اندیشه رسیدن به تاتامی خوشبختی است.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۳۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، عسگری که سال پیش با نشان های درخشان طلا، نقره و برنز لیگ جهانی کاراته وان در مجموع توانست نخستین ورزشکار تاریخ کاراته ایران در المپیک باشد ، حالا به دنبال درخشش و کسب نشان زرین طلا در این رقابت ها است.

اگر کرونا نبود ، کمتر از سه ماه دیگر می توانستیم بهمن عسگری را روی تاتامی المپیک 2020 ژاپن ببینیم ، اما حالا برای هنرمایی این کاراته کای ارزنده استان ، حداقل باید یک سال دیگر صبرداشته باشیم.

عسگری این روزها دربهترین فرم خود قرار دارد و بدون شک می تواند رمز موفقیت های خود را در تاتامی مسابقات المپیک ببیند.

این کاراته کای ارزنده استان درچند سال اخیر بهترین عملکرد خود را درمسابقات آسیایی و جهانی و رقابت های برون مرزی به نمایش گذاشته و حالا در آستانه المپیک 2020 ژاپن دراندیشه این است که بتواند بهترین عملکرد خود را دراین رقابت ها به نمایش بگذارد .

وقتی نام بهمن عسگری ملی پوش با تجربه و ارزنده استان درلیست نهایی تیم ملی برای شرکت دربازی های آسیایی 2018 اندونزی به ثبت رسید ، همه می دانستیم به حقش رسید . چرا که این ورزشکار می توانست مسافر بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هم باشد، اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و همان اتفاق های عجیب و غریب خط خوردنش از بازی های آسیایی اینچئون موجب شد ، با انگیزه های بالاتری قدم در راه مسابقات حساس و سرنوشت ساز 2018 اندونزی بگذارد.

رقابت هایی که نشان زرین طلایش برای عسگری رهاورد تلاش و صبر ، پشتکار و انگیزه های بالا بود.

بهمن عسگری درکنار نشان زرین طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی ، موفق شد نشان طلای مسابقات قهرمانی 2018 جهان را هم از آن خود کند.

حالا بدون شک ، همه نگاه ها به تاتامی المپیک ژاپن دوخته شده ، المپیکی که کرونا معلوم نکرده با نام المپیک 2020 باید نوشته و خوانده شود ، یا حالا که به سال آینده موکول شده ، تحت عنوان المپیک 2021 خوانده می شود.

عسگری با توجه به افتخارآفرینی های متوالی در مسابقات آسیایی و جهانی ، حالا تنها نشان زرین طلای المپیک را در کارنامه دوران ورزشی خود کم دارد ، اتفاقی که بدون شک در صورت رقم خوردنش ، نام او را در تاریخ کاراته ایران و استان جاودانه خواهد کرد .

این کاراته کای ارزنده استان نشان های طلای جوانان جهان ، امیدهای جهان ، بزرگسالان جهان ، لیگ های جهانی کاراته وان و نشان زرین طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی را در کارنامه دوران ورزشی خود می بیند و طلای المپیک می تواند ویترین اتفاقات ورزشی او را تکمیل کند.

اتفاقی که بدون شک ، با توجه به تلاش ، انگیزه و پشتکار بهمن عسگری کاراته کای ملی پوش و توانمند استان برای او دور از دسترس نیست.

دبیرهیئت کاراته استان درگفت و گوبا خبرنگار بسیج درقزوین از قابلیت های بالای عسگری می گوید.

حمید رضا داوری با اشاره به تلاش ، انگیزه و نیروی جوانی عسگری در سال های اخیر ، مهم ترین خصیصه این ورزشکار را ، پشتکار مثال زدنی او توصیف می کند و می گوید : بهمن مزد سال ها تلاش و پشتکار خود را در مسابقات آسیایی و جهانی گرفته و حالا برای نشان زرین طلای المپیک دورخیز کرده است.

به گفته داوری ، عسگری برای رسیدن به المپیک و کسب سهمیه این رقابت ها ، در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و با کسب نشان های رنگارنگ موفق شد با امتیاز بالا و بالاتر از رقبای قدرتمند خود المپیکی شود و امتیازهای خود را در رنکینگ ورزشکاران این رشته ورزشی ارتقاء بخشد.

دبیرهیئت کاراته استان اظهار امیدواری کرد که بهمن عسگری ملی پوش با تجربه و ازنده استان بتواند با کسب نشان طلای المپیک ژاپن ، نام خود را در این رشته ورزشی جاودانه و در این رشته ورزشی برای نخستین بار تاریخ سازی کند.

اما حالا با افتخارات پربار ورزشی بهمن عسگری ، ملی پوش وزن منهای 75 کیلوگرم استان در لیگ های جهانی کاراته وان ، می توان چشم انتظار موفقیت های بیشتر این ورزشکار بود، ورزشکاری که بدون شک از قابلیت های بالایی برخوردار است.

به جرئت می توان اذعان کرد ، با توجه به تلاش زیاد و انگیزه بالای بهمن عسگری در طول سال های اخیر و کسب نشان های رنگارنگ از جمله مدال طلای بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی جهان و سال ها پشتکار و ممارست این ورزشکار ، نشان زرین طلای المپیک بهترین هدیه برای او خواهد بود تا خستگی سال ها حضور در اردو و برپایی تمرین های سخت و فشرده ، برای این ورزشکار خاطره آفرین باشد.

 

نگارنده: رضا قنبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها