مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: مـهـم تـریـن و ارزنـده ترین نعمت‌ها در کشورمان ولایت است.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده در نشست تربیت و تعالی پایوران سپاه بوکان که در محل حسینیه شهید سلیمانی گردان نبی اکرم (ص) این سپاه برگزار شد، ضمن سخنانی در خصوص ماه صفر اظهار کرد: چون در این ماه رحلت پیامبر اکرم(ص) و چند تن از امامان معصوم(ع) اتفاق افتاده است، در روایات آمده که برای دفع آفات و بلایای این ماه، بسیار صدقه دهند، نه از آن جهت که به آن معنا نحس باشد، بلکه به خاطر از دست دادن پیامبر(ص) برای مردم روزهای خوبی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان افزود: در اسلام سعد و نحس بعضی ایام به خاطر وقایعی که در آن اتفاق افتاده، پذیرفته شده است تا به این وسیله مردم به وقایع گذشته توجه کنند و از آن عبرت‌ گرفته و برای دفع آن به خدا متوسل شده و از مجازات و مکافات اعمال خویش غافل نباشند.

وی با تبیین حقیقت پاسداری از نگاه قرآن و روایات گفت: گاهی پـاسداری، محافظت و حراسـت از نعمـت‌هایی است کـه خداوند مـتعال در اختیار انسان قرار داده است و جا دارد که انسان از آنها به عنوان امانت‌های الهی محافظت کند.

حجت الاسلام مصطفی زاده تصریح کرد: گوهر گرانبهای دین، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، نعمت انقلاب، ولایت و رهبری از مـهـم تـریـن و ارزنـده ترین این نعمت‌هاست که شایسته است انسان در حفظ و حراست آنها از جان و مال و آبروی خود مایه بگذارد.

وی خدمت برادران و خواهران در سپاه را نعمتی بسیار با ارزش دانست و تاکید کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهترین محل برای استفاده از مبانی دینی و قرآنی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات