خبرهای داغ:
کانون بسیج فرهنگیان شهید «زیوری» به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهید «زیوری» به‌مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کانون بسیج فرهنگیان شهید «زیوری» ناحیه 2 همدان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:   

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه...» 193 بقره

ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ تحمیلی ثابت نمودیم ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)

بانگ الله اکبردر حاکمیت اسلامی بر اساس خواسته مردم، پس از سال‌ها حاکمیت جور بر ماذنه‌ها و منابر این سرزمین اسلامی بلند شد. اما این بانگ مبارک بر گوش و روح مستکبران عالم خوش نیامد و تمام تلاش و توان خود را برای خاموشی آن برنهادند. از فتنه‌انگیزی قومی و ترور و نفاق کم نگذاشتند و چون طرفی نبستند، یکی از مزدوران منطقه‌ای و متعصب خود را بر ایران اسلامی شوراندند تا چراغ اسلامی و هویت دینی این سرزمین ولایی خاموش شود. اما مستکبران عالم نه دین اسلام و نه مردم مسلمان ایران را نشناخته‌اند و این مردم مسلمان با غیرت از همه اقشار با هدایت و رهبری مرجعیت دینی و حاکمیت اسلامی با دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی، اتحاد شوم مستکبرین شرق و غرب عالم را در هم شکستند و بر مبنای دین و با جهاد مقدس از آب و خاک خود دفاع تمام عیار کردند.

ما فرهنگیان بسیجی ضمن اعلام برائت از هر گونه جنگ طلبی اعلام می‌داریم از وجب به وجب مرزهای خاکی و اعتقادی و سیاسی و بصیرتی این کشور اهل بیت(ع)، ایران اسلامی تا سرحد جان دفاع نموده و نخواهیم گذاشت زیاده‌طلبان و سلطه‌جویان به مطامع خود نسبت به ایران اسلامی برسند.

ما فرهنگیان بسیجی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، چهل سالگی دفاع مقدس را تجلیل نموده و اعلام می‌داریم:

  • همانگونه که در دفاع مقدس با تقدیم 2500 شهید معلم از مرزهای خاکی این کشور دفاع کردیم با تمام وجود از مرزهای دینی و اعتقادی نسل این سرزمین در برابر شبهات و حملات دشمن محافظت خواهیم کرد.
  • طبق فرموده امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ما «افسران سپاه پیشرفت کشور» هستیم لذا خود را برای تربیت نسل زمینه‌ساز ظهور مهدوی آماده کرده و انسان‌های شایسته تربیت خواهیم کرد.
  • ما معلمان بسیجی خود را متعهد می‌دانیم که، نتیجه 12 سال تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان باید تربیت انسانهای مومن، خردمند، متفکر و دانشمند، اندیشمند، بانظم، با انصاف، دارای اخلاق اسلامی و در یک کلمه انسان مجاهد اهل عمل باشد.
  • توافق ننگین عادی سازی روابط کشورهای مرتجع عربی با دولت جعلی صهیونیستی که با طراحی و راهبری رژیم تروریستی و ضد بشری آمریکا صورت گرفته و علنی شده را محکوم و آنرا بزرگ‌ترین خیانت تاریخی ضد آرمان فلسطین می‌دانیم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات