خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه در قالب ۱۰عنوان کمک، تا پایان سال ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۱۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه از هفته وحدت آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد که در آن قرار است ۱۰ عنوان کمک از جمله اشتغال افرادی که در اثر کرونا بیکار شده اند، مسکن افراد بی خانمان، ازدواج آسان جوانان و آزادی زندانیان پیگیری شود.

وی گفت: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در کشور، ۶ میلیون بسته بهداشتی درمانی، ۲ میلیون بسته نوشت افزار، ۲۳ میلیون پرس غذا، ۱۴ هزار سری جهیزیه و ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی با کمک مردم و همت نیرو‌های بسیجی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: تعهد امسال بسیج سازندگی، اجرای ۱۰ هزار و ۲۳۰ پروژه هست که تا کنون ۸۰۰۰ پروژه افتتاح شده و در دو روز آینده نیز ۳۷۰ پروژه از این پروژه‌ها در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

سردار زهرایی گفت: طرح‌های کشاورزی با همکاری بخش آب و خاک این وزارت، آبخیزداری و جنگل کاری با همکاری منابع طبیعی و طرح‌های آب با همکاری آبفا، محور پروژه‌های امسال است.

وی افزود: سال ۱۴۰۰، دوازده هزار پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان در قالب ۲۹۷ توافق نامه در کشور اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور، محوریت بسیج سازندگی را طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه عنوان کرد.

سردار زهرایی گفت: تا کنون ۲۳ هزار صندوق قرض الحسنه با تلاش ۱۳۲۰ تسهیل گر بسیج سازندگی در کشور راه اندازی شده است که یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مردم و بیشتر اقشار کم درآمد عضو آن هستند.

وی، آورده‌ی مردمی این صندوق‌ها را ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها