خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت نجمیه شهرستان ملایر خبر داد

اجرای ۱۰ عنوان برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت در ملایر

فرمانده حوزه مقاومت نجمیه شهرستان ملایر از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی دهه بصیرت و ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» توسط حوزه مقاومت نجمیه شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۷۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
اجرای ۱۰ عنوان برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت در ملایرمهناز سعادت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی دهه بصیرت و ایام فاطمیه و به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» ۱۰ عنوان برنامه توسط حوزه مقاومت نجمیه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست بصیرتی و ایام فاطمیه به مناسبت دهه بصیرت به صورت مجازی و حضوری در پایگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه مقاومت نجمیه شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی و کوهپیمایی گفت: جشن تکلیف برای دختران منطقه محروم با عنوان جشن تکلیف دختران «حاج قاسم» نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی مجازی، ختم قرآن و صلوات مجازی به یاد شهید «سلیمانی» و تهیه کلیپ وعکس نوشته در فضای مجازی را نیز از برنامه‌های اجرایی در این ایام برشمرد.

سعادت با اشاره به برگزاری یادواره مجازی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تصریح کرد: تهیه و توزیع پوستر و ماسک توسط هیئت‌های امربه معروف، فعال شدن گروه‌های جهادی با عنوان پویش «سلیمانی» ها، هر پایگاه یک خدمت، ویزیت رایگان و تهیه بسته معیشتی و توزیع ماسک و... به یاد سردار شهید «سلیمانی» نیز با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ سرکشی از خانواده شهدا به یاد شهید «سلیمانی» و خدمت به پدر و مادر شهید با عنوان «سردار هنوز زنده است» نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار