خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیشرفت های مناطق محروم در حوزه های مختلف را از افتخارات نظام و انقلاب دانست و گفت: فعالیت اینگونه از مجموعه ها می تواند زمینه عدالت را فراهم کند.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۱۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بازدید از ستاد اجرایی فرمان امام (ه) با اشاره به حماسه ۹ دی بیان کرد: در این حماسه، بصیرت مردم و تجدید عهد با ولایت ماندگار شد.

وی با اشاره به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جبهه‌ای که امروز تحت عنوان جبهه مقاومت شکل گرفته با هدایت‌های این شخصیت وارسته بوده است.

حجت الاسلام نوفرستی اخلاص و ولایت مداری را از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: فرمانداران بسیج و سپاه نقش امامت را بر عهده دارند و در همه امور جلودار هستند.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: قدرت موشکی ایران با حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد به دشمن ثابت شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نقش ایران در منطقه و پایان دادن به جریان داعش را به خوبی نشان داد، گفت: حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های نظامی و سیاسی در اوج قدرت بودند، اما نهایت تواضع و فروتنی را داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اسلام به پرورش اینگونه از شخصیت‌های بزرگ افتخار می‌کند، گفت: شهدایی مانند فخری زاده سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: تمام شهدا به ویژه در روز عاشورا، رسالت شان را به زیبایی انجام دادند.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: جریان عاشورا و نهضت امام حسین (ع) امروز آثار و برکات زیادی دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه نام امام حسین (ع) و شهدا وحدت آفرین و چراغ هدایت است، افزود: امروز در فضای حقیقی و مجازی اشتیاق به فرهنگ فرماندهان بزرگ موج می‌زند که این امر رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به رسالت‌های ستاد فرمان اجرایی امام (ره) بیان کرد: بنا به فرمایشات رهبری تلاش برای توسعه کشور همراه با عدالت یکی از فلسفه‌های وجودی اینگونه از مجموعه‌ها است.

حجت الاسلام نوفرستی پیشرفت‌های مناطق محروم در حوزه‌های مختلف را از افتخارات نظام و انقلاب دانست و گفت: فعالیت اینگونه از مجموعه‌ها می‌تواند زمینه عدالت را فراهم کند.

وی خواستار توجه به سبک زندگی دینی و فرهنگ غنی اسلام شد و افزود: نوع نگاه اسلام این است که اقدامات انجام شده در امر توسعه پیوست فرهنگی داشته باشد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها