خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

افتخارات دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود

همدان- مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار مقدس استان همدان با بیان اینکه افتخاراتی که در دوران دفاع مقدس ما رقم خورده، نباید فراموش شود، گفت: اگر در این مورد دچار تعلل شویم ممکن است حتی جامعه دچار انحراف شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۳۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

افتخارات دوران دفاع مقدس نباید فراموش شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدتقی حسینی در نشست تخصصی نویسندگان حوزه ادبیات پایداری که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه می‌فرماید علل انحراف جامعه یک چیز است و آن عدم استقلال جامعه دینی است.

وی در تحلیل جامعه‌شناسی این خطبه افزود: این عدم استقلال جامعه به خاطر دو موضوع مهم است که امروز باید در جامعه دینی به هر دو توجه کنیم و برای همه ما فصل الخطاب باشد.

مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: یک موضوع توجه به افتخاراتی است که در جامعه کسب کردید و بزرگانی که این افتخارات را کسب کردند که یکی از مهمترین مسائل امروز افتخاراتی است که در دوران دفاع مقدس، انقلاب ما رقم خورده است و نباید فراموش شود، اگر در این مورد دچار تعلل شویم ممکن است حتی جامعه دچار انحراف شود.

وی گفت: دومین ریشه جامعه‌شناسی که حضرت زهرا(س) در این خطبه اشاره می‌کند این است که می‌فرماید شما امروز قدر داشته‌هایتان را نمی‌دانید و ممکن است دچار مشکل شوید.

حسینی بیان کرد: در جامعه دینی و مهدوی ما که امروز به برکت خون شهدا این انقلاب رقم خورده تمام داشته‌هایی که اکنون به دست آوردیم باید قدر نهیم و از آنها استفاده کنیم تا یک مستندسازی در تمام موضوعات شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار