خبرهای داغ:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند خبر داد
نهاوند-رئیس محیط زیست شهرستان نهاوند از بازید کارشناسان این اداره از سایت پسماند و محل امحا زباله بیمارستان آیت الله علیمرادیان و آیت الله قدوسی نهاوند به منظور بررسی وضعیت مدیریت پسماندآن مجموعه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۰۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

بازدید کارشناسان محیط زیست نهاوند از سایت پسماند شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهرداد سلگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان این اداره از سایت پسماند شهرستان و محل امحا زباله بیمارستان آیت الله علیمرادیان و آیت الله قدوسی نهاوند به منظور بررسی وضعیت مدیریت پسماندعفونی و عادی بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید به منظور بررسی و مدیریت اصولی دفن پسماندهای شهری و شیرابه‌های حاصل زباله‌ها، پیشنهادات بهتری برای پیشگیری از آلاینده‌های زیست محیطی به شهرداری‌ها ارائه خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند عنوان کرد: شهرداری نهاوند در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی جانوران اهلی، با احداث سایت جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در محدوده محل دفع پسماند های شهر نهاوند اقدام بسیار مناسبی انجام کرده است که جای تشکر دارد.

وی افزود: در ادامه این پایش‌ها، کارشناسان از محل جمع‌آوری و امحا زباله‌های ویژه وعادی بیمارستان‌های آیت الله علیمرادیان و قدوسی نهاوند از حیث مدیریت پسماند بازدید کردند که امحا و بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی انجام شده و مازاد زباله‌ها توسط شرکت عصر سلامت سبز الوند طرف قرارداد با شبکه بهداشت جمع‌آوری و در شهرستان بهار امحا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات