خبرهای داغ:
همدان- مسئول بسیج کارگری و کارمندی همدان از افتتاح هشت پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه شهرداری به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۳۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

افتتاح ۸ پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه شهرداری همدان به مناسبت دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج، امیر ترکاشوند در آیین افتتاح هشت پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه شهرداری با بیان اینکه جامعه هدف شهرداری حدود ۴هزار نفر است که سه پایگاه جوابگوی رسیدگی و خدمات در کنار مدیران نبود، اظهار داشت: بسیج به مثابه بازویی در کنار مدیر مجموعه است و خانواده‌های کارکنان را نیز دربر می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح هشت پایگاه مقاومت بسیج در مجموعه شهرداری به مناسبت دهه فجر افزود: در مجموعه شهرداری باید طوری جذب خود را بالا ببریم که در مواقع ضروری به کمک نیروهای دیگر نیاز نباشد.

مسئول بسیج کارگری و کارمندی همدان با بیان اینکه پایگاه بسیج «مالک اشتر» در ستاد شهرداری به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: پایگاه شهرداری منطقه یک به نام شهید «شهبازی»، پایگاه شهرداری منطقه دو به نام شهید «سعید اسلامیان»، پایگاه شهرداری منطقه سه به نام شهید «حاج ستار ابراهیمی» و پایگاه شهرداری منطقه چهار به نام شهید «حاج میرزا محمد سلگی» نامگذاری شده‌اند.

وی با بیان اینکه پایگاه شهید «خادم» در ورزشگاه شهدای شهرداری همدان از قبل وجود داشت، گفت: پایگاه بسیج معاونت شهرسازی و عمرانی و معاونت امور زیر بنایی شهرداری به نام شهید «تقی بهمنی» نامگذاری شد.

ترکاشوند با بیان اینکه دو پایگاه بسیج کارگری به نام‌های «فاتح خیبر» در سازمان تاکسیرانی و «حر ریاحی» در پایانه انقلاب و شهید «بهادربیگی» در سازمان اتوبوسرانی از قبل وجود داشت، گفت: در سازمان آتش نشانی پایگاه شهدای آتش نشان و در سازمان پسماند و موتوری شهرداری همدان پایگاه سردار شهید «ناصر قاسمی» و همچنین در اداره پیشگیری و رسیدگی به تخلفات پایگاه شهید «خوش لفظ» افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات